קבלו הצצה לאימפריית הקייטנות של צעירי 'דגל התורה'

הישיבישע דעטשא- הוא פרוייקט חדש של "תודעה" ובו משתתפים בוגרי כיתות ח' ולומדי ישיבות קטנות בלבד, ובמסגרת פעילותם לומדים הנערים חצי יום, כאשר כל הלומד מבטיח לעצמו פעילות חברתית בחצי היום שלאחריו בחינם
ישראל פריי 1 Comment on קבלו הצצה לאימפריית הקייטנות של צעירי 'דגל התורה'

בזמן שאתם צקצקתם בלשונכם וריכלתם מאחורי גבם של עסקני ועידת 'דגל התורה' בחפץ חיים, הספיקו צעירי משתתפיה להקים פרויקט נכבד המקיף אלפי בחורי ישיבה • מחזירים 'תודעה' ליושנה

הישיבישע דעטשא- הוא פרוייקט חדש של "תודעה" ובו משתתפים בוגרי כיתות ח' ולומדי ישיבות קטנות בלבד, ובמסגרת פעילותם לומדים הנערים חצי יום, כאשר כל הלומד מבטיח לעצמו פעילות חברתית בחצי היום שלאחריו בחינם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועידת דגל התורה שהתקיימה לפני מס' חודשים נפתחה בקול תרועה רמה. כלי התקשורת הרבים סיקרו כל רגע מהפאנלים המרתקים, צלמים תיעדו, ופוליטיקאים רבים כיבדו בנוכחותם. אך כעבור שלושה ימים הכל חלף לו, וכולם חזרו לשגרת יומם.

אלא שמסתבר כי ההצלחה הראשונה של ועידת 'דגל התורה' באה לידי ביטוי דווקא בעולם הישיבות ובתינוקות של בית רבן, וזאת לאחר שאמש חזרה לה לתודעה תנועת "תודעה" של צעירי 'דגל' וועדת משמרת החינוך הזכורה מלפני שנים.

לאתר 'קול חי' נודע כי במהלך ועידת דגל בחפץ חיים רתמו את עצמם לעניין מס' אברכים בוגרי העולם הליטאי שתודעה חקוק בזיכרונם משנים עברו, והחליטו כי הם מחזירים אתה לימי בין הזמנים המלאים בסכנות עבור בחורי הישיבות, וכך עשו.

לאחר סבב פגישות עם חברי המועצה הבולטים בערים החרדיות השונות ובשיתוף פעולה מלא עם חברי הכנסת של 'דגל', יצאה לדרך קייטנת הקיץ לבני הישיבות המכונת 'תודעה' בניצוחו של יו"ר משמרת החינוך של דגל התורה הרב מוטקה בלוי, וכיום ישנם 9,000 ילדים מכל הארץ שמשתתפים בקייטנות הקיץ של הארגון, כאשר מתוכם יותר מאלף נערים המסיימים את כיתה ח' ועולים או נמצאים בישיבות קטנות.

"הישיבישע דעטשא"

הישיבישע דעטשא- הוא פרוייקט חדש של "תודעה" ובו משתתפים בוגרי כיתות ח' ולומדי ישיבות קטנות בלבד, ובמסגרת פעילותם לומדים הנערים חצי יום, כאשר כל הלומד מבטיח לעצמו פעילות חברתית בחצי היום שלאחריו בחינם, הפעילויות המוצעות לבחורי הישיבות הן כגון פארק מים, מסלולים, פרסים רבים וכן נסיעות רבות ברחבי הארץ.

אמש לעיניי מאות נערי חמד בוגרי כיתות ח' ולומדי הישיבות הקטנות בעיר ירושלים נערך כנס פתיחה ל- "הישיבישע דעטשא" של "תודעה" בשכונות השונות ובסיוע עירית ירושלים.

כעת בשיחת פתיחה בהיכל ישיבת "עטרת ישראל" בשכונת בית וגן, מפי ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, חבר מועצת גדולי התורה. נוכחים: חבר הכנסת הרב אורי מקלב, חברי מועצת העיר מיהדות התורה ,הרב מרדכי בלוי, ראשי מינהל קהילתי הר נוף ועוד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תבואו לקעמפ של "ישיבת מרן הגר'מ שטרנבוך". זה ברמה הרבה יותר גבוהה, זה מתחיל בשבוע הבא מליל שישי כ"א באב עד שבוע שאחרי ביום שלישי בבוקר כ"ה באב, הקעמפ יתקיים במתחם 'אביר יעקב' שבנהריה, בשבת יגיע לשהות במתחם ראש הישיבה מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שאף צפוי להיפגש עם המקובל רבי דוד אבוחצירא, הקעמפ בחינם וללא עלות לכל בני הישיבה.